четвртак, 9. јун 2016.

Na Kanarska ostrva za pristojno male pare

Provoditi vreme na plaži, kupati se i sunčati, šetati u kratkim suknjicama, haljinicama i šortsevima, piti koktele u nekom "beach" baru i sve to u bilo koje doba godine, pa i kada u Beogradu liju kiše ili padaju pahulje, mnogima deluje nedostupno i veoma skupo.

Moram vam priznati da je i meni zvučalo nestvarno.
Kanarska ostrva, čista egzotika.
Tenerife, Gran Canaria, Fuerte Ventura...
Odluka je pala. Idemo na Gran Kanariju.

Kako su avio karte gotovo uvek najskuplja stavka, potražili smo najpre informacije o cenama u nekoliko low cost kompanija i  pronašli vrlo povoljne karte u Ryan air-u. Jedna povratna karta za tražene datume je koštala 150e. Direktno iz Budimpešte do Las Palmasa. Uz ovu kartu možete poneti jedan mali ručni kofer dimenzija 55*40*20cm i svoju ličnu tašnu. Ja na put inače ne volim da nosim ceo svoj garderober. Tačnije, ranije sam to radila, ali posle jednog letovanja kada sam bukvalno dobila upalu mišica od mog predivnog roze kofera, bolje reći koferčine, zarekla sam se da mi se to neće ponoviti. Roze kofer je završio karijeru, a ja sam odmah otišla i izabrala mali fensi ručni prtljag i jednu dodatnu torbu koja ide u kompletu i od tada sve što ne može da stane u njih, jednostavno...ni ne ponesem. I verujte mi, preživim svako putovanje i bez tih par krpica i uvek se mnogo dobro provedem.

Da se vratim na temu. Dakle, pošto je taj ručni kofer baš mali, a dodatnu torbu koja ide u kompletu sa njim nije moguće poneti bez doplate, mi smo ipak odlučili da doplatimo još jedan kofer od 15kg težine. Ne zato što naše stvari ne staju unutra, već zato što smo znali da će sigurno da "padne" neki šoping.
Naravno, bili smo u pravu. Samo, o tome malo kasnije.

Sada, kad je avio prevoz bio rešen, trebalo je pronaći smeštaj. Booking.com, po mom skromnom mišljenju, uvek najbolja opcija. Velika je ponuda, ali prema savetu, potražili smo smeštaj u južnom delu ostrva Gran Canaria, u mestu Maspalomas, gde se, ustvari, nalaze najlepše plaže. Odlučili smo se za hotel Cordial Green Golf koji je koštao ukupno 256eura za 7noci za nas dvoje i imao visoku ocenu 8 i odlične recenzije i nismo se pokajali. Ovo je bio prvi i jedini put da nisam imala zamerku i tražila da mi zamene sobu.

Rekli su nam da bi trebalo videti nekoliko lepih plaža, restorančiće-ribarnice na obali gde se uvek jede sveža riba, glavni grad Las Palmas, Benetton u centru grada😉, nekoliko outleta i još dosta toga. Shvatili smo da će nam biti potreban i rent a car. Ljudi, rent a car za 7dana kosta 70e. Auto preuzmete na aerodromu i vratite ga pred poletanje na isto mesto. Mi smo rezervisali VW POLO. Sasvim korektan da posluži svrsi.

Znači, ostao je još prevoz do aerodroma u Budimpešti i nazad. Ovde postoje dve opcije. Prva i ona za koju smo se mi odlučili je, a gotovo sam sigurna i gora opcija, Gea turs koji dođe po vas na kućnu adresu i vozi vas direktno na aerodrom. Tako vas i u povratku, sačekaju na aerodromu i voze do željene adrese. E sad, sve ovo oko Gea tursa mnogo bolje zvuči od onoga kako izgleda u realnosti. Pre svega, iz nekog prethodnog iskustva, mi smo im rekli da nam je let dva sata pre onoga kada je zaista bio, zato što se često dešava i da kasne ili su vrlo knap sa vremenom, te je stres neminovan. To se meni desilo kada sam putovala za Pariz. Poslali su vozača koji nije dobro poznavao put, pa smo se izgubili i u tom lutanju jedva, ali jedva stigli na let.
Cena povratne karte je 50eura po osobi.
Druga, a mnogo bolja opcija je sopstveni automobil. Parking na aerodromu za 7dana u Budimpešti košta 25eura. Od troškova je tu još gorivo, putarina kroz Srbiju i vinjeta u Mađarskoj. Mi ćemo neki sledeći put sigurno ići tako.
Tamo su cene otprilike kao u Beogradu.

E da, još malo o onom Benettonu.
Tu je baš povoljna kupovina. Majčice se kreću od 3-7eura, farmerke su 12eura, a dva para dobijete za 20eura, njihovi super džemperići u divnim Benetton bojama su od 10-15eura, sandale oko 20. Napunismo kofer.😊

Ako vas još nešto zanima, pišite.

Ljubim vas,
Vaša Gospodjica Di

Нема коментара:

Постави коментар